Thursday, September 06, 2007

avslut

Det kommer att bli mycket jobb. Och jag pluggar ju på halvfart också. För att inte tala om biografen. Närmare 200 än 100% sysselsättningsgrad. Och jag har ju fått sällskap i lägenheten nu av brorsan och slipper sitta ensam och ruttna bort på min enorma fritid. Till på köpet gick jag och skaffade mig en sån där Facebook här i helgen, sist av alla och aningen motvilligt. Summan av kardemumman är att den här bloggen ryker. Jag finns ju på fyrisbloggen såklart.

Hej hopp!

5 comments:

Anonymous said...

Kanske smart. När man väl haft en blogg ett tag så får man ångest när man inte orkar uppdatera den.

Anonymous said...

Är det bara jag som har ett förhållandevis kravlöst förhållande till min blogg?

Anonymous said...

Jag kommer sakna bloggen. Ses på ansiktsboken.

Anonymous said...

nädå, det har varit rätt kravlöst, men jag håller på att glömma bort den själv mitt i allt annat. Sen är det rätt mycket som har en aningen privat anstrykning och jag känner liksom att det räcker. Sen är det ju typ ni som läser och några stycken till och er skulle jag ju kunna försöka träffa ändå. Men sen vet man ju aldrig vad som händer i framtiden.

Anonymous said...

Jag kommer att sakna den, det är trevligt att läsa vad du har för dig. Men å andra sidan kommer vi nog att ses mer på Kåren nu :)
Åh, jag ska snart sätta mig ner och faktiskt ta tag i den där jämställdhetsplanen. Jag har insett att om inte jag gör det så gör ingen det och lingfil ska banne mig ha en jämställdhetplan innan jag slutar!
Nåväl, vad jag ville säga var bara att jag kommer att sakna din blogg, jag har tyckt om den :)