Thursday, September 14, 2006

Blä!

1. Tandläkaren suger. Det är obehagligt, det kostar pengar, man får ångest över att alla ens tänder kommer att ramla ut eftersom man (jag) får obehagliga besked om kommande dyra borrningar som ska ske alldeles för snart, i en tand som redan har en porslinskrona för att den är helt vrickad och går sönder hela tiden och inte håller kvar lagningarn.

2. Bourdieu suger. Skriv så man förstår vet jag! I slutänden förstår jag inte vad jag själv skriver eftersom jag försöker resonera kring ett par citat och så blir det samma sorts språk och blä!

3. Att vara pank suger. Självförvållat jag vet. Csnpappren kunde ha blivit inskickade tidigare än i tisdags, men ändå. När man behöver det (något lyxigt och gott) som bäst ( när man måste skriva om B. och har varit hos tandläkaren) då är det omöjligt. Å andra sidan har jag ju inte tid (pga B. ) att göra något roligt i alla fall, och kan inte äta godis (som är relativt billigt) på grund av tandläkaren och allt vad det innebär (se 1.)

No comments: