Sunday, August 12, 2007

söndagsmorgon

Dagar som börjar 04.22 med att ett gäng sitter och röker utanför min lägenhet och jag hör nästan allt som de säger och känner hur cigarettdoften letar sig in i min lägenhet samtidigt som jag är nästan döende i mensvärk och förtvivlat letar efter ipren (fanns i väskan längst in under sängen) och tamponger (fanns en i badrumsskåpet i den andra lägenheten, och då hade jag redan klätt på mig och letat fram nycklarna och var nästan vaken) och fortsätter med att jag vaknar igen vid tio och måste kasta mig till konsum men inte hittar plånboken och letar och tänker kanske blev den kvar i svantes trädgård, fan också upplands är väl stängt på söndagar, men sen hittar jag den och har ätit lite fil men inte druckit kaffe och är rätt förvirrad men tar mig till konsum och köper tamponger och schampo (för jag har verkligen skitigt hår och jag tog det sista schampot ur flaskan för flera dagar sen) och spontanshoppar nagelfilar (när tusan använde jag en nagelfil senast?), sådana dagar kan bara bli bättre.

1 comment:

Anonymous said...

Det där låter helt fruktansvärt!