Monday, June 12, 2006

sista veckan

nu är det bara fyra dagar kvar i Färnebo. Det är lite synd att inte få träffa alla fina människor, men jag är sällan särskilt sentimental av mig, så mest känns det skönt att få återgå till MITT liv, och få bo i stan och träffa alla andra fina människor istället. Jag ångrar inte en dag här, men känner mig rätt färdig med hela grejen. Utbildningshelgen på Tallkrogen var toppen och jag känner mig peppad på att jobba, och göra något annat ett tag. Lite mindre peppad på att plugga i höst, det erkänner jag, och helst skulle jag vilja få ett alldeles superbt jobb nu så att jag kunde vara färdigpluggad. jaja. På torsdag kommer jag i alla fall till Uppsala och sommarlov och sommarjobb och sommarbesök av mig hos andra och av andra hos mig. hej och välkommen till balkongen!

4 comments:

Anonymous said...

Hej Em. Jag tror med att monstreran lär klara sig ett par veckor så du får höra av dig senare om det. Förresten så ska alla från boendet åka på läger i år så det är ganska troligt att du får träffa nån av dem. Ha det bra nu.

S. said...

Skoj att du är tillbaka i stan snart igen! Blir inget konsert för mig på torsdag verkar det som. H. dissar mig för Sveriges andra VM-match. :P

emelie said...

attans, att dissa wendy för wm, det är ju inte klokt! Fast till och med jag hetsade lite i lördags...

S. said...

hehe, jag med. och som H sa "det är ju inte säkert att det blir så många fler matcher". ;)