Saturday, June 30, 2007

there's no more rain in this cloud

kanske lite intresserad av världen någonstans i alla fall. jag tror nog att nya bang och ordfront får följa med till tallkrogen imorgon och dra mig upp ur mig själv. men seriöst, jag måste skaffa mig ett jobb på riktigt, typ nu.

för övrigt är jag inte längre världssämst i minigolf. den sura förlusten i slottsskogen för jag vet inte hur många år sedan vägdes upp av en tredjeplats igår kväll. och jag är inte långsint, inte alls.

För det tredje och femtielfte så tror jag att tallkrogen kommer att göra mig gott. Jobba halva dygnet, skrota runt i tallkrogenbubblan den andra halvan, äta Cattas goda och nyttiga mat och bada bastu om kvällarna med allmänt löst tallkrogenfolk. Summan av kardemumman är mycket jobb, trevligt sällskap, inga konsumtionsmöjligheter och produktion av inkomst.

3 comments:

Anonymous said...

Inkomst är bra. Vänner är bra, tallkrogenbubblan är bra i lagoma doser. Du vet att du är min rumskompis va?

emelie said...

självklart. har vi ett bra rum?

Anonymous said...

vi får se till att välja ett bra rum när vi kommer dit!