Thursday, June 07, 2007

tänk om de bara pussa och släckte, tänk om de bara trodde jag sov, tänk om de inte lyfte på täcket och såg att jag låg med lackskorna på!

Mina fina vänner gav mig de fina lila lackskorna och den inre utklädningslådeprinsessan for upp till ytan som ett fyrverkeri! Hatt, klänning och lila lackskor. Bara ett par små korta handskar som fattas. Och så fina martiniglas från m. Jag ska svassa runt runt runt på min balkong i sommar.

Det finns inget så roligt som att få presenter när man inte förväntar sig det. Lika bra är det med vänner som räddar mig när jag låser mig ute 25 minuter innan festen! Tack så mycket allihop!

Nu far jag snart till Värmland (efter två samtal med sjs kundtjänst dök mitt bokningsnummer upp) och födelsedagskalas och studentexamen och en och annan fin gammal vän förhoppningsvis i kombination med skandalöst mycket vin. Och lite sommarstuga kanske. Jag ska försöka läsa och tänka.

Jag har ett rätt så hemligt projekt inbokat också. Det ska bli spännande och är definitivt ytterliggare ett steg mot vuxenheten. (som om det inte räckte med fast boende, balkongodlingar, magisterexamen och kvällströtthet)

Slutligen har jag som ambition att avdatorisera mig för ett tag. Så det så.

1 comment:

Anonymous said...

Hemligt projekt... nu blev jag nyfiken. Hoppas du får det skönt hemma.