Thursday, October 05, 2006

oktober

Oktober. Äntligen regn och jag längtar efter kylan. I vanliga fall brukar jag tycka att september går så fort, bara försvinner, men i år har september varit oändligt. Jag tror att oktober blir bättre, lite mer fokuserat och konstruktivt. Ta det som ett nyårslöfte, fast nu.

Jag har landat på fötter efter några besvärliga dagar och tänker hantera vardagen lite i taget. När jag har gjort det ska jag ta tag i mitt upssatspm som just nu ligger på is. Kanske i helgen.

Kanske ska jag fundera på framtiden.

4 comments:

S. said...

Huvudet upp och fötterna ner är bra.

Anonymous said...

Tyskarna har fattat. Oktoberfest. Hur mår Ripley förresten?

emelie said...

bra, men hon behöver fortfarande en ny kruka.

S. said...

Fast kan inte oktoberfest kännas lite deprimerande också? Fula kläder och dålig musik... :P I och för sig en ursäkt att dricka mycket öl och dansa på borden.