Wednesday, February 28, 2007

bokfynd

Mat och rödvin med mannen med de gröna fingrarna ikväll, mycket trevligt. Annars har det varit en fin dag. Jag vaknade, segade, klädde på mig, gick hemifrån, vände halvvägs till luthagsesplanaden (och ni som vet var jag bor vet att det är nära) och gick hem, det var för blåsigt och kallt och jag kunde inte riktigt komma ihåg vad det var jag skulle göra på carolina. Istället gick jag loss på adlibris och bokus bokrea! bra saker på bokus, en brödbok och ett engelsklexicon (istället för morfars trettio år gamla) och jättepocketrea på adlibris med ett och annat fynd. Det bidde sandra dahléns sex med mera, en bok av lisa gålmark, en om syskonen brontë och sen en till tror jag som jag inte kommer ihåg. Jag är säker på att det var nåt mer från bokus också, men det är som bortblåst!

1 comment:

S. said...

Jag köpte Sandra Dahléns "Hetero" nångång i höstas men har bara hunnit bläddra i den lite. Tänkte den kunde vara bra att ha.