Saturday, February 24, 2007

Idag har jag:

åkt skidor

klippt luggen igen. jag borde kanske ha låtit bli, den var snyggare igår.

ätit våfflor med S.

suttit framför datorn och väntat på att jag ska trycka på play och börja skriva ut intervju. Det har inte hänt än.

handlat bananer, hårnålar och annat livsviktigt tjafs.

Som jag ser det har jag tre alternativ för kvällen. 1. skriva ut intervju. 2. hänga framför tvn, sista chansen nu innan den åker ner i källaren igen. 3. gå och se jindabyne på fyris, så kan jag åtminstone skriva en rad om den imorgon på fyrisbloggen.

Jag brottas verkligen med de stora problemen idag.

2 comments:

Anonymous said...

Du äter bananer. Det är stort. Jag har uppdaterat min sida med lite funderingar om livets viktigheter ;)

emelie said...

ja jag gör ju det. är inte det det slutgiltiga beviset på att man kan lära sig äta vad som helst?