Wednesday, February 14, 2007

okej då

dumpadlistan so far: (spontant igår kväll av det som fanns på datorn redan)

Bloody Mother Fucking Ashole
The Dancer (och släng dig i väggen ane, pj is the one)
Piece of My Heart
Traffic (med bitch and animal som ger en lite perspektiv alltid)
Satisfaction (ja med pj och björk såklart, bara brudar här nu)
Send his love to me
Dilate
Untouchable Face
Wasteland (med Montys Loco, tack S, vad gjorde jag utan dig när såna här listor behövs!)


Men ännu mer att min mormor dör nu.


Jag är rätt dyster och har knappast lust att gå på smartseminarium och diskutera Derrida. Vad spelar det för roll?

Men samtidigt, måndagens lunch med fina visioner ger mig hopp om att det går att göra saker och att det finns en plats för mig där. Och nu ångrar jag att jag aldrig sökte den där Indiengrejen som jag tänkte. bara för att.

6 comments:

S. said...

Kram!

Och du, Indien ligger kvar, på ett eller annat sätt.

Hoppas Derrida går bra. Själv ska jag sätta mig och läsa det sista (av det jag prioriterat, inte av det jag borde läsa) inför mitt seminarium nu.

Anonymous said...

Cher - If I could turn back time
Boonie Tyler - Total Eclipse of the heart
Simple Minds - Don't you forget about me
Chicago - You're the inspiration
Dusty Springfield - You don't have to say you love me

Anonymous said...

äh, du är ju alldeles för mesig ju!

Anonymous said...

Quicksand - Divorce

Anonymous said...

no way, bara brudar. fast nu ska det nog bli en minnasmormorlista.

Anonymous said...

Cell Block Tango - Från musikalen Chicago, enbart brudar och får i alla fall alltid mig att må lite bättre. Sedan gillar jag Lisa Ekdahl - Hon förtjänar hela himlen, men lite mesig är den ju.
Håller verligen med om PJ och Ani.