Friday, February 23, 2007

jag tvättar i alla fall

Jag skolkar igen. Lördagen korkar ihop sig till studiedag (och inte skolvarianten där det innebär friluftsaktivitet utan studier som i studier som i studier) och jag får skylla mig själv som har tappat disciplinen. Men varför i hela fridens namn får jag inte ha sportlov? Nänä. När solen lyser på snön och det är perfekt skidväder, då är jag självklart helt nöjd med att sitta inomhus på Carolina och dricka kaffe och beklaga mig över tråktexter och långsamt damma bort, om jag inte har blivit en stenfrusen staty som häxan i häxan och lejonet av c-salens oförskämt låga temperatur. Äh, nu får det för fasen vara helg!

2 comments:

Anonymous said...

Em, vill du promenera och eller fika imorrn (alltså idag när du läser det här)?

emelie said...

jag har fortfarande som mål att skriva ut en intervju idag. Men en fika någon gång ska jag väl hinna med!