Sunday, November 05, 2006

Nya tag

Efter några galna lovdagar ser jag fram emot att sätta mig på min plats på carolina (och jag ska vara där tidigt så att jag får den!) och sätta igång på riktigt med uppsatsen och dyka ner i böckerna igen. Att några dagars ledighet så snabbt ger en all motivation tillbaka!

Hösten är ju på riktigt nu, och jag tycker att det är skönt. Vad kan jag göra annat än läsa och skriva? Jag tänker också att för ett år sedan var jag i Tanzania och allt var så annorlunda, och därför är det skönt att bara vara här nu. Jag till och med ler lite åt den tidiga julskyltningen!

Tidigare ikväll var jag och s. och såg Alice och jag, och den väckte tankar om kärlek och möjligheter. En fin liten film.

Jag ska gå och lägga mig tidigt och vakna imorgon pigg och glad och redo för mig själv! Godnatt!

No comments: