Thursday, November 30, 2006

Vilken dag! Jag började under ytan, kom till Carolina mer än en timme senare än jag brukar. Lyckades inte läsa något, min ögon var inte öppna alls. Men sen drack jag och J kaffe och därefter har det bara lossnat! Nancy Fraser är min nya idol, hon har gett mig en analysmodell idag! Sen var det en sån där riktigt trevlig carolinaeftermiddag med bra diskussioner och mer kaffe och jag skrev till och med lite. (annars läser jag ju mest, bok efter bok efter bok, och varje dag dimper det in nya som jag har beställt)

jag bestämde mig för att lägga ner mitt senaste projekt. när jag inte ens hinner skriva ett ansökningsbrev, hur skulle jag då hinna med mer engagemang?

belöningen för dagen blev raggmunk med drottningsylt, det är gott!

3 comments:

S. said...

Nä, inte lägga ner saker... Kanske bara lägga lite på is?

emelie said...

just det projektet får nog läggas på is, men det är inte det stora framtidsprojektet! utan ett litet.

S. said...

Du har så mycket projekt...