Monday, January 29, 2007

Nästa gång tar jag mera jäst och är mindre otålig

Idag beblandar jag mig med historiska gubbar. De citerar varandra så jag nästan bara dör. De visar också gärna på hur duktiga de är på varandras språk. Jag vill hellre ägna mig åt coola brudar, som vanligt.

För övrigt gick brödet rakt åt skogen. Tog ut det ur ugnen för tidigt och kollade på det för sent. Men jag hade en så förbaskat trevlig söndag ändå, så det spelar ingen roll!

För övrigt igen, vi visar så mycket bra film nu att jag storknar av tanken att se allt, och sen är det annat också jag vill se, på sådana där biografer som jag helst inte nämner vid namn. Lämna era sängar och fåtöljer och stolar och datorer en stund och ägna er åt konst och underhållning, säger jag!

1 comment:

Anonymous said...

Jag har ett papper från Nordea som du kan få skriva på vid tillfälle.