Saturday, January 27, 2007

saturday sun

Den här lördagen ska jag baka bröd igen. Men efter äventyret med kalljäsning, morötter och vetemjöl så tänker jag återgå till rågmjöl och förbannat mycket frön.

Den här lördagen har jag återvänt till mina jeans efter kanske två månaders kjolpiff.

Den här lördagen är The Dancer med PJ kanske världens bästa låt. Även om Lauryns Rebel ligger bra till den med.


Jag har läst en massa vettig teori hela veckan och försöker hitta en bra plats för mig mitt i det. Men Simone har så jäkla rätt i så jäkla mycket!

Det har varit tumultartat den här veckan, men jag har näsan framåt nu och åtminstone en fot på jorden, och då kan jag åstadkomma vad som helst!

2 comments:

S. said...

Jag blir sugen på nybakt bröd med smör.

Anonymous said...

Jag instämmer, The Dancer är en förbaskat bra låt. Särskilt just den här lördagen.
/Ina