Friday, March 09, 2007

någon slag sammanfattning av mitt allmäntillstånd

Jag gillar att dansa halva natten. Jag gillar att träffa folk ute som jag känner från andra sammanhang som tittar förvånat på mig och säger typ "du ser annorlunda ut". Bara för att popluggen har dykt upp och jag har dykt ner bland glittrande ögonskugga och svart kajal. Jag gillar också att gå ut på ställen som är fyllda av folk som jag känner eller är bekant med och som man kan passa på att lära känna lite bättre, alternativt bara glida omkring och känna sig som kung. Sen är det ju en annan sak att jag nästan aldrig går ut numera, nästan alltid tycker att det som kommer dagen efter är viktigare och därför också måste sova.

Sen gillar jag också att jag nog har gjort den sista intervjun nu och på allvar börjar närma mig uppsatsSKRIVANDET. Det är lite segt nu och processandet behöver komma igång. Jag gillar tomatsoppa också, med basilika i, och ostmacka.

Jag är inte särskilt förtjust i Huntingdons Civilisationernas kamp, men jag måste läsa den ändå. I eftermiddag. Jag är heller inte någon god vän av tomatsoppa på tangentbordet, men det verkar inte gå att undvika.

Jag skulle bli glad om jag fick en dag extra den här veckan bara till att läsa högen med tidningar som ligger på mitt köksbord. Nu kom det en ny Bang också, och en avi om bokreaböckerna.

No comments: