Tuesday, May 22, 2007

idag har jag lördag

Efter uppsatsenärklarochvadgörjagnu-ångesten kommer tyvärr allapengarärslutochjagharingainkomster-baksmällan. Insikten kryper stilla fram att det knappast är mitt nya flådiga färdigliv som börjar utan att jag snarare kliver in i jagharresterkvarochkanintetautexamenochhinnerintejobba-limbo. Således får jag söka mig gratisnöjen. Som att hälla ihop två halvfulla hennaförpackningar, den ena äldre än den andra och se vad det kan bli för hårfärg av det. Det är lågbudgetversionen till på köpet, det vill säga utan handskar. Oranga händer is the shit.

1 comment:

Anonymous said...

Gratisnöjen skall inte föraktas. Jag vill peppa dig lite och säga att kan jag fixa rester så kan du!! Mina poäng från Sociologi B har äntligen trillat in nu och imorn ska jag till ILU och hoppas på det bästa!