Tuesday, April 10, 2007

jag har en plan. men den är hemlig. håll till godo med mitt spännande liv!

Idag har jag:

*talat om för min dator lite irriterat att textdokument och filmer är olika saker. (se nedan)

*skrivit tio rader. ställt en bra fråga till texten. orkade inte svara bara.

*planerat en utbildning nästan färdigt.

*sett på tv-deckare med min ömma moder (fjärde tisdagen i rad nu? herregud, det börjar bli en vana)

*talat om för samma ömma moder att jag vet att jag är fin i långt hår men just därför vill jag att det ska vara kort.

*fått klart för mig att jag inte ingår i den planerade rivakökstruppen. För den här gången har jag accepterat att mina bröder får göra det. Det grundar sig på konstiga uppfattningar men jag kan definitivt komma på bättre saker att göra än riva kök i juni så jag lämnar frågan och funderar på allt kul jag ska göra istället.

No comments: