Monday, April 16, 2007

Mitt liv som berg-och dalbanevagn

Först tog jag ledigt från allt. Bra saker, viktiga saker, roliga saker. Den kraft och inspiration jag behöver just nu finns i mig, inte hos andra.

Sen vände jag min värld lite upp och ner. Plupp. Bara sådär.

Sen vände någon annan min värld upp och ner och jag drabbades av den stora sorgsna maktlösheten av insikten av att inte räcka till för människor jag älskar.

Idag ska jag hålla i en utbildning på kåren i hur man skriver jämställdhetsplaner. Det är grymt att få jobba med såna kompetenta brudar som det finns där! Sen ska jag tokskriva uppsats resten av veckan.

Krama mig om ni ser mig, jag behöver det.

2 comments:

Anonymous said...

Hoppas utbildningen gick bra! Kom förbi så ska du få en kram. Jag ska leka duktig student och skriva uppsats i veckan precis som er som är duktiga typ jämt.

Anonymous said...

det gick fint men sen var jag helt slut. gick och la mig innan tio igår och sov till kvart över åtta!